mijn eigen activiteiten site



hoi allemaal!

ik heb een start gemaakt met mijn activiteiten site. er staat nog niet veel op, maar dat gaat zeker veranderen. ik heb nog genoeg activiteiten liggen, dus die zal ik zeker nog gaan plaatsen.
ik zou het leuk vinden als je me laat weten wat je van de activiteiten vind, en of je er misschien wat aan gehad hebt.

veel knutsel plezier!!

groetjes
judith


donderdag 20 december 2007

kerstengel

Benodigdheden:
* werkblad kerstengel
* lijm
* schaar
* stiften
* perforator
* touwtjes





wat ga je doen?
Maak van tevoren voldoende kopietjes van het werkblad.
Daarna knip je zelf de engelen uit. Ieder kind kan nu een engel kleuren.
Als de engelen klaar zijn, plak je de plakranden tegen elkaar aan. Niet over elkaar.
Vouw nu de vleugels naar voren, zodat de engel deze uitslaat. Maak met de
perforator een gaatje in het hoofd van de engel. Haal daar een touwtje door, en klaar is de engel.


tips en variaties
> Je kunt de kinderen ipv. kleuren, ook laten plakken of verven.
> Je kunt (indien de kinderen dit kunnen) ipv. zelf uitknippen, ook uit laten prikken.


het werkblad

Geen opmerkingen: